بالیوود ماهان

مجموعه آثار بالیوودی (موزیک - ویدیو - فیلم - مستند) بهمراه متن و زیرنویس فارسی

بالیوود ماهان

مجموعه آثار بالیوودی (موزیک - ویدیو - فیلم - مستند) بهمراه متن و زیرنویس فارسی

پنجشنبه, ۲۳ فروردين ۱۳۹۷، ۰۳:۲۷ ب.ظ

۰

موزیک Ali Ali با صدای Mika Singh

پنجشنبه, ۲۳ فروردين ۱۳۹۷، ۰۳:۲۷ ب.ظ

Meri Jaan Tu
تو جان منی
Meri Shaan Tu
افتخار منی
Mera Kalma Tu
تو ذکر منی
Imaan Tu
ایمان منی
Meri Arzoo ... Meri Zustzoo
آرزوی من... تلاش من
Har Jarre Mein... Bass Tu Hi Tu
در هر ذره ام، فقط تویی تو


Duyao Mein Hi Tujko... Maine Yaad Kar Liya Hai
در دعاهایم تورو یاد میکنم
Bass Tera Naam Har Waqt... Sabh Ki Juban Pe
فقط نام توست که هرلحظه بر زبان همه هست
Ali Ali Ali Ali.....
علی علی علی علی ...


Ho Tere Dar Pe Hi Dil Mera Aa Ke Ruke
دلم به درگاه تو می ایسته
Sajde Mein Je Sar Tere Aaage Jhuke
سر سجده ی من فقط دربرابر تو خم میشه
Tu Haqeqat Hai Aur Sabh Jootha Lage
تو حقیقتی و غیره همه دروغ بنظر میان
Akhen Kehti Meri Tere Hum Ho Chuke
چشمانم میگویند که من مال تو شدیم
Tu Hi Rehnuma  Ya Allah
تویی رهنما، یا الله
Tu Hi Rehgujar  Ya Maula
تویی رهگذر، یا مولا
Ab Tere Siva ... Na Koi Humsafar
حالا بغیر تو... نیست هیچ همسفری
Teri Deed Ko Main Ya Allah
اگر از چشم تو... یا الله
Pa Lu Agar Ya Maula
من بیفتم ... یامولا
Ho Jayunga Main To Darbadar
اونوقت میشم... دربدر


Bass Paanch Wakht Ki  Main ada namaaz Karta
همین که سر پنج وقت نماز من نمازم رو ادا میکنم
Yu Hi Teri Inayat Jo Barsegi Mujh Pe
همینطور عنایت و لطف تو بر سر من میباره
Ali Ali Ali Ali.....
علی علی علی 
Ali Maula Ali Maula....
... علی مولا علی مولا
Ali Ali Ali Ali.....
... علی علی علی


Ho Har Gaane Maza Bandagi Mein Teri
لذت هر آوازی، در خواندن از بندگی برای توست
Na Chahiye Kuch Bhi Zindagi Main Teri
من چیزی نمیخواهم درزندگی "بغیر از" تو
Gul-e-gulzar Hai tu hai Raahe Meri
گل گلزاری تو، تو مسیر منی
Phir bhi Dil Mein Mere teshnagi Hai Teri
هنوزم در دل من، تشنگی "عشق تو" هست
Teri Rehmo Karam Ka Talabgar Hoon Main
من نیازمند رحم و کرم تو هستم
Apni Jaan Kardunga Tujpe Nisar Main
...جانم رو نثار تو میکنم من 
Ali Ali Ali Ali.....
... علی علی علی 


@samirmahan
https://t.me/HindilyricsTranslate

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی